Thursday, August 25, 2011

Segmen Raya : Mercun Kegemaran Aku

SALAM sume rerakan ku.... :)
segmen kali ni just nk kongsi pasal mercun kegemaran korang...
citer2 best or segala mcm pasal mercun ni
jom pakat share 
imrahkan blog anda ngan segmen
hik4..~


Nak join?
klik gambar kalu lawa@klik jer SINI


berkenaan ngan segmen ni...
aku minat main mercun das sebb nye mercun tu lawa...comel...hehe
n mercun tu ley buat adik2 aku sonok duk ngan aku... 
aku nk citer gak pengalaman aku..
aku nk citer kesah2 aku ngan mercun ni...
time aku sek rendah dulu, aku ngan spupu aku nk pasang mercun bola...
nk jdkan citer mercun tu x melatop..adess~ spoi betol...
last..bukak mercun bola tu..amik belerang(serbuk letupan) letak atas ketas
n bakar ketas tu... nk tw pe jd...
meletop r.. huh...mujur x kena kat muka aku..tp kna muka spupu aku..
x r sampai terbakar...tp mata die pedih...
nk ngadu sakit takot kne marah(laki kn),,,haha
amik inisiatif , carik ubat sendiri... ingat kn yg dicari dapat ..
rupanya x.. nk letak ubat mata, terletak gam uhu(gam gajah)
cuak...gelabah.pe bnde perasaan time tu da berterabor..
takot weh...pastu bgthu la kt parenz...g ospital.. 
settle...!!hehe

di kesempatang ni... aku nk ucak selamak ari rayer kat saing2 blogger aku
haha..bergembira la rayer ni... :)

5) Tak kesah nak follow ke tak..terpulang.. (kate bombay, nk follow aku pun ok gk..hehe)

6) Tak kesah nak tag sape-sape pon..terpulang..

7) Tarikh tutup 11 September 2011, pukul 12 malam..*hari daftar UiTM, Ulangtahun WTC runtuh*

8) Dah siap, letak URL korang tu dekat SINI

"Selamat Hari Raya"

1 comment: